27. märts 2014

ILUSAD MÕTTED

 
Toitumine

Toit ja jook on see esmane, mida keha toimimiseks vajab. Mida lähemal on need oma looduslikule olekule, seda parem ja seda suurema energiasüsti me toidust saame. Öeldakse, et kõige parem toit on see, mis on kasvanud 200 km raadiuses sinu kodust.

Eelista võimalikult palju toorest toitu, magustamata aedviljamahlasid, idandatud terasid ja seemneid. Suurepärased energiaallikad on igasugused rohelised aias kasvavad maitsetaimed ning salatid. Kanna alati hoolt selle eest, et sinu menüüs oleks piisavalt energiat andvat toitu nagu värsked puu-ja köögiviljad. Joo iga päev vähemalt 2 liitrit vett.

Väldi oma toidulaual: rafineeritud ja töödeldud toitu, valget jahu, suhkurt, alkoholi, kofeiini, kiirtoitusid.

Suhted

Igapäevaselt ümbritseb meid päris palju erinevaid inimesi, kes võivad olla nii rõõmu allikaks, kuid samas põhjustada meis ka suuri energiakadusid.

Suhtle nende inimestega, kes panevad sind naerma, annavad jõudu ja tasakaalu, kuulavad sind ja parandavad su enesetunnet, pakuvad sulle tuge ja tunnustavad seda, mida sa teed.

Naudi täisväärtuslikku seksi.

Väldi selliseid inimesi, kes sind ei kuula, kellel pole sinu jaoks aega. Väldi neid, kes võtavad sinult ilma, et vastu annaksid. Väldi neid, kes ütlevad sulle, kuidas sa peaksid käituma, elama, olema, panevad paika ja kritiseerivad.

Töö

Kõige tähtsam on see, et sa teeksid tööd, mida sa armastad ja mis sulle kõige paremini sobib. Mitte kunagi ei ole hilja selleks, et õppida midagi uut ja teha seda, mis sulle tõeliselt meeldib. Meelepärane töö, vääriline tasu ja tunnustus on see, mida sa vajad.

Ära parem asu tööle sellisele töökohale, kus töö on sulle tegelikult vastumeelt, tööpäevad pikad ja tasu selle eest on selline, et saad vaevu endal vaid hinge sees hoida.

Elustiil

Püüa leida kõigis oma tegemistes tasakaal, ära kaldu äärmustesse. Jälgi, et sinu uneaeg oleks piisav ja sa saaksid piisavalt palju liikuda. Regulaarne sportimine on suurepärane. Ära ainult unusta kuulata oma keha, vahel ta on väsinud ja tahab lihtsalt puhata.

Hästi peletavad stressi eemale jooga, pilates, meditatsioon, tai chi, või vabas õhus liikumine ja töötamine. Kasuks tuleb ka venitamine, venitusharjutused aitavad vähendada pingeid kehas.

Leia iga päev aega iseendale. See olgu aeg, mida sa kogu päeva ootad ja mil sa naudid mõnda oma lemmiktegevust.

Keskkond

Kõik, mis meid ümbritseb, avaldab ka meie energiatasanditele üsna suurt mõju. Hoia oma kodu korras, visates või ära andes kõik selle, mida sa enam oma ellu ei vaja. Hoia korras ja meeldiva paigana ka oma töökoht.

Viibi palju roheluses, käi metsas või vabas looduses matkamas ning jaluta tihti jõe või mere ääres.

Luba endale aeg-ajalt mõni energiat taastav protseduur.

Väldi rahvast täis kauplusi, müra ja liiklusrohkeid linnatänavaid.

See on sinu keha. Hoia ja armasta seda. Hoolitse selle eest nii seest kui väljastpoolt. Sinu keha on seda väärt. Sina oled seda väärt.
 
 
Toitumine

Toit ja jook on see esmane, mida keha toimimiseks vajab. Mida lähemal on need oma looduslikule olekule, seda parem ja seda suurema energiasüsti me toidust saame. Öeldakse, et kõige parem toit on see, mis on kasvanud 200 km raadiuses sinu kodust.
Eelista võimalikult palju toorest toitu, magustamata aedviljamahlasid, idandatud terasid ja seemneid. Suurepärased energiaallikad on igasugused rohelised aias kasvavad maitsetaimed ning salatid. Kanna alati hoolt selle eest, et sinu menüüs oleks piisavalt energiat andvat toitu nagu värsked puu-ja köögiviljad. Joo iga päev vähemalt 2 liitrit vett.
Väldi oma toidulaual: rafineeritud ja töödeldud toitu, valget jahu, suhkurt, alkoholi, kofeiini, kiirtoitusid.

Suhted

Igapäevaselt ümbritseb meid päris palju erinevaid inimesi, kes võivad olla nii rõõmu allikaks, kuid samas põhjustada meis ka suuri energiakadusid.
Suhtle nende inimestega, kes panevad sind naerma, annavad jõudu ja tasakaalu, kuulavad sind ja parandavad su enesetunnet, pakuvad sulle tuge ja tunnustavad seda, mida sa teed.
Naudi täisväärtuslikku seksi.
Väldi selliseid inimesi, kes sind ei kuula, kellel pole sinu jaoks aega. Väldi neid, kes võtavad sinult ilma, et vastu annaksid. Väldi neid, kes ütlevad sulle, kuidas sa peaksid käituma, elama, olema, panevad paika ja kritiseerivad.

Töö

Kõige tähtsam on see, et sa teeksid tööd, mida sa armastad ja mis sulle kõige paremini sobib. Mitte kunagi ei ole hilja selleks, et õppida midagi uut ja teha seda, mis sulle tõeliselt meeldib. Meelepärane töö, vääriline tasu ja tunnustus on see, mida sa vajad.
Ära parem asu tööle sellisele töökohale, kus töö on sulle tegelikult vastumeelt, tööpäevad pikad ja tasu selle eest on selline, et saad vaevu endal vaid hinge sees hoida.

Elustiil

Püüa leida kõigis oma tegemistes tasakaal, ära kaldu äärmustesse. Jälgi, et sinu uneaeg oleks piisav ja sa saaksid piisavalt palju liikuda. Regulaarne sportimine on suurepärane. Ära ainult unusta kuulata oma keha, vahel ta on väsinud ja tahab lihtsalt puhata.
Hästi peletavad stressi eemale jooga, pilates, meditatsioon, tai chi, või vabas õhus liikumine ja töötamine. Kasuks tuleb ka venitamine, venitusharjutused aitavad vähendada pingeid kehas.
Leia iga päev aega iseendale. See olgu aeg, mida sa kogu päeva ootad ja mil sa naudid mõnda oma lemmiktegevust.

Keskkond

Kõik, mis meid ümbritseb, avaldab ka meie energiatasanditele üsna suurt mõju. Hoia oma kodu korras, visates või ära andes kõik selle, mida sa enam oma ellu ei vaja. Hoia korras ja meeldiva paigana ka oma töökoht.
Viibi palju roheluses, käi metsas või vabas looduses matkamas ning jaluta tihti jõe või mere ääres.
Luba endale aeg-ajalt mõni energiat taastav protseduur.
Väldi rahvast täis kauplusi, müra ja liiklusrohkeid linnatänavaid.

See on sinu keha. Hoia ja armasta seda. Hoolitse selle eest nii seest kui väljastpoolt. Sinu keha on seda väärt. Sina oled seda väärt.
- See more at: http://alkeemia.ee/artiklid/Kuidas-oma-energia-eest-hoolt-kanda/l-12/c-1654/#sthash.qXvxzLIO.dpuf
Toitumine

Toit ja jook on see esmane, mida keha toimimiseks vajab. Mida lähemal on need oma looduslikule olekule, seda parem ja seda suurema energiasüsti me toidust saame. Öeldakse, et kõige parem toit on see, mis on kasvanud 200 km raadiuses sinu kodust.
Eelista võimalikult palju toorest toitu, magustamata aedviljamahlasid, idandatud terasid ja seemneid. Suurepärased energiaallikad on igasugused rohelised aias kasvavad maitsetaimed ning salatid. Kanna alati hoolt selle eest, et sinu menüüs oleks piisavalt energiat andvat toitu nagu värsked puu-ja köögiviljad. Joo iga päev vähemalt 2 liitrit vett.
Väldi oma toidulaual: rafineeritud ja töödeldud toitu, valget jahu, suhkurt, alkoholi, kofeiini, kiirtoitusid.

Suhted

Igapäevaselt ümbritseb meid päris palju erinevaid inimesi, kes võivad olla nii rõõmu allikaks, kuid samas põhjustada meis ka suuri energiakadusid.
Suhtle nende inimestega, kes panevad sind naerma, annavad jõudu ja tasakaalu, kuulavad sind ja parandavad su enesetunnet, pakuvad sulle tuge ja tunnustavad seda, mida sa teed.
Naudi täisväärtuslikku seksi.
Väldi selliseid inimesi, kes sind ei kuula, kellel pole sinu jaoks aega. Väldi neid, kes võtavad sinult ilma, et vastu annaksid. Väldi neid, kes ütlevad sulle, kuidas sa peaksid käituma, elama, olema, panevad paika ja kritiseerivad.

Töö

Kõige tähtsam on see, et sa teeksid tööd, mida sa armastad ja mis sulle kõige paremini sobib. Mitte kunagi ei ole hilja selleks, et õppida midagi uut ja teha seda, mis sulle tõeliselt meeldib. Meelepärane töö, vääriline tasu ja tunnustus on see, mida sa vajad.
Ära parem asu tööle sellisele töökohale, kus töö on sulle tegelikult vastumeelt, tööpäevad pikad ja tasu selle eest on selline, et saad vaevu endal vaid hinge sees hoida.

Elustiil

Püüa leida kõigis oma tegemistes tasakaal, ära kaldu äärmustesse. Jälgi, et sinu uneaeg oleks piisav ja sa saaksid piisavalt palju liikuda. Regulaarne sportimine on suurepärane. Ära ainult unusta kuulata oma keha, vahel ta on väsinud ja tahab lihtsalt puhata.
Hästi peletavad stressi eemale jooga, pilates, meditatsioon, tai chi, või vabas õhus liikumine ja töötamine. Kasuks tuleb ka venitamine, venitusharjutused aitavad vähendada pingeid kehas.
Leia iga päev aega iseendale. See olgu aeg, mida sa kogu päeva ootad ja mil sa naudid mõnda oma lemmiktegevust.

Keskkond

Kõik, mis meid ümbritseb, avaldab ka meie energiatasanditele üsna suurt mõju. Hoia oma kodu korras, visates või ära andes kõik selle, mida sa enam oma ellu ei vaja. Hoia korras ja meeldiva paigana ka oma töökoht.
Viibi palju roheluses, käi metsas või vabas looduses matkamas ning jaluta tihti jõe või mere ääres.
Luba endale aeg-ajalt mõni energiat taastav protseduur.
Väldi rahvast täis kauplusi, müra ja liiklusrohkeid linnatänavaid.

See on sinu keha. Hoia ja armasta seda. Hoolitse selle eest nii seest kui väljastpoolt. Sinu keha on seda väärt. Sina oled seda väärt.
- See more at: http://alkeemia.ee/artiklid/Kuidas-oma-energia-eest-hoolt-kanda/l-12/c-1654/#sthash.qXvxzLIO.dpuf

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar