Pages

29. nov 2015

LONDON CALLING

Hei hei, armsad! Loodan, et kõigil on hästi läinud! Olen nüüd mõnda aega ära olnud, kuna nautisin kaua oodatud puhkust ning selle aastane puhkus oli eriti mõnus, nimelt käisime see nädal Londonis! Minu jaoks täitsa esimene kord ning ma olin sinna minnes nii ärevil, et kui lennukist maad nägema hakkasin, tulid pisarad silma :D Ma olen nii tänulik lihtsalt!

Ma ei oska vast eriti oma jutuga edasi anda seda reisi, põhimõtteliselt tsillisime ringi neli päeva, jalutasime kõik põhilised turistikohad läbi, kõndisime üldse palju, kuskil 15 km/päevas kindlasti, mõni päev ka rohkem. Külastasime Tate'i, tegime window-shoppingut Oxford Streetil (sealt ka mu ainukene ost, kaua oodatud Anthropologie külastusest!) ning palju palju veel. Tegin tegelikult üsna vähe pilte, isegi Jüri ütles mulle korduvalt, et ''teed pilti kaa?'', kuigi ma olen tavaliselt see, kes kõike pildistada tahab. Võib-olla põhjuseks mõningate päevade hall ilm, võib-olla rahvarohkus, mis mind alati ärevaks teeb või see, et kellel neid vaatamisväärsusi ikka huvitav vaadata on :D Seda saan öelda, et Big Ben on päris elus NII PALJU ilusam, kui ükskõik mis pilt! See lihtsalt.. sädeleb ja .. hiilgab!

Üks highlight oli kindlasti Tate muuseumis, kus oma silmaga nägin Warholi, Dali, Mondriani ja Picasso töid. Olen kunsti õppinud mitu mitu aastat ning Mondrian oli mul kunstikooli ajal suureks inspiratsiooniks, näha neid töid ja neid päris-päris pintslilööke lõuendil.. päris vägev tunne :) ning muidugi teine tore hetk oli näha oma lapsepõlve sõbrannat, reaalselt lasteaia aegadelt! suured musid sulle Veronika!

Siin kohal  kaa suur aitähh Sandrale, kes mulle oma kaamerat laenas! kalli sulle

Nüüd siis palju pilte! (ja ma mõtlen palju palju)

I päev

II päev

III päev

IV ja V päev

Palju õnne, you made it!

Ühesõnaga, London oli tegelikult täiega äge ning ma juba ootan, et sinna suvel tagasi minna! (mitte, et meil kindlaid plaane oleks.. lihtsalt tahaks soojemal ajal sinna minna ka :D)

paid,
Marili

5 kommentaari:

1. See orava pilt on nii vahva! Muidugi ka kõik muu... ei tekitanud üldse ju Londoni igatsust... :)
    Kas Camden´i kandis ka käisite?

Vastused
    1. Camdenis ei käinud, eks tegelikult jäi enamus kohti külastamata :) Me liikusime kesklinnas, kuna elasime ise Citys, ühel päeval jalutasime ka Greenwichis.

Kustuta
  2. Nii lahedad pildid, eriti oravaga ja sellest järgmine. :D

Vastused
    1. Ma olin oravatest täiesti vaimustuses kaa! Nii vaimustuses, et lasin ühel kallale tulla ning parema käe keskmine sõrm toredasti tilkus verd :D

Kustuta
  3. Jaa, see oravapilt! Muidu ka, London on ikka imeline ja ilus ja üks mu lemmiklinnu ever. Ja kui suveks reisikaaslast otsid, siis ma võin sinuga iga kell Londonisse tulla ;)